close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חליפות חתן- הדרך הנכונה לבחור חליפה לחתונה

מערכת שורשכט סיוון, תשעו05/07/2016

כך תבחרו נכון חליפה לחתונה

תגיות:
חנות חליפות סגל
צילום: יח"צ האתר

עונת החתונות בפתח וזה הזמן של הגברים להתחיל ולחפש חליפות חתן שיכולות להתאים לאירוע. בעוד שנשים משקיעות זמן רב בחיפוש אחר שמלת חתונה, פונות למגוון מעצבים ומתייעצות עם אימא, אחיות וחברות קרובות, הרי שאצל הגברים זה לכאורה אמור להיות יותר פשוט. ובכל זאת, ההחלטה כיצד לבחור חליפת חתן צריכה להתקבל על פי פרמטרים שונים.

לפני שנציג במאמר זה שורה של פרמטרים כיצד לבחור חליפת חתן בצורה נכונה, צריך לזכור מספר דברים, להם גם נתייחס בהמשך המאמר. ההחלטה האם ללכת על חליפה קלאסית 3-4 חלקים או חליפת אלגנטית, קייצית, היא שיקול שקיים אצל חתנים רבים לפני החתונה. מה שחשוב לומר הוא, שאין חליפה אחת טובה מהשנייה, ואין חליפה אחת עדיפה על השנייה. לכל אחד יש את הטעם שלו, כל אחד מתחיל באווירה אחרת ובתנאים שונים. לכן כל חליפה שתבחרו, כל עוד היא מתאימה לכם, עולה עליכם כמו שצריך, גורמת לכם להרגיש נוח ואתם מרגישים כמו החתנים הכי יפים שאתם יכולים להיות, הרי שזה מקובל ומתאים.

כיצד בוחרים חליפות חתן בצורה נכונה

ישנם מספר פרמטרים לבחירת חליפת חתן, ניתן לחלק את הפרמטרים לשתי קבוצות עיקריות. קבוצה אחת של פרמטרים תכלול את התנאים הסובייקטיביים של האירוע, קבוצה שנייה תכיל את האפשרויות השונות שעומדות לרשותכם מבחינת ההיצע בשוק. אנחנו נבחן בקצרה את שתי הקבוצות גם יחד.

מה ההיצע שקיים בשוק

בשנים האחרונות נפתחה בפני הקהל הישראלי קרקע נרחבת לבחירת חליפות חתן, מדובר על אתרי אינטרנט מחו"ל בעזרתם ניתן לבחור חליפות. אותם אתרים מציעים חליפות במחירים מוזלים יחסית ובתנאים נוחים. עם זאת אותם אתרים אינם באים לבטל או לפסול את האפשרות לבחור חליפות חתן באמצעות חנויות שמוכרות בגדי גברים ובפרט חליפות.

באותן חנויות תוכלו למצוא מגוון רחב של מותגים, ארמני, לקוסט, בוס ועוד מגוון חליפות שיכולות להתאים לאירוע. היתרון ברכישת חליפות חתן בצורה כזו הוא, ניתן למדוד את החליפה, להתאים אותה מבחינת צבעים ולהחליט איזה מבין האופציות שקיימות בחנויות יכולות להתאים לחתונה. כאן טמון היתרון הגדול של רכישת חליפת חתונה בחנות על פני רכישת חליפה באתר אינטרנט.

פרמטרים שצריך להסתכל עליהם לפני רכישת חליפה

מזג אוויר – אנחנו נכנסים לעונת החתונות, שזו כידוע עונת הקיץ. עונה חמה ובהרבה מקרים גם לחה. לכן רצוי לרכוש חליפה שתרגישו בה נוח, לא תזיעו בה ותוכלו לרקוד כשאתם בתוכה.

התאמה – מן הסתם, כמו כל בגד אחר, חליפת חתונה צריכה להיות מותאמת מבחינת הצבעים, הרי לא תרצו להגיע לחתונה שלכם ולהרגיש שאתם לובשים בגדים שמשדרים קרקס של צבעים. לכן חשוב לבצע התאמת צבעים בין חלקי החליפה ובינה לבין הנעליים ושאר האביזרים שאתם משתמשים בהם.

נוחות – בסופו של יום, מלבד המראה, חשוב שתרגישו נוח בחליפה, חוסר נוחות תורגש היטב על ידי האורחים ותתועד בכל תמונה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה